Jul 7, 2014

Photodiary #9


Het is alweer een tijd geleden dat ik een Photodiary heb gedaan. Na de vakantie heb ik heel veel last gehad van een jetlag. Ik ben twee weken echt beroerd geweest. Afgelopen week ging het gelukkig weer beter. Ik had opeens heel veel energie, misschien kwam het ook doordat ik weer een paar uurtjes naar het werk ben geweest. Daarnaast hebben de afgelopen weken voornamelijk bestaan uit voetbal kijken. Nederland is door naar de halve finale inmiddels.




De dag dat ik terug kwam van vakantie begon voor Nederland het WK. Wat een geweldige avond was dat en een overwinning op Spanje. Samen met mijn vriend keken wij de wedstrijd in de kroeg.


Na de vakantie hebben wij heel veel spelletjes gespeeld. Vier op een rij, dammen en dit spel met stokjes waarvan ik de naam even kwijt ben. Oeps.....


Ik heb een nieuwe serie ontdekt: Orange is the new black. Wat een geweldige serie. In de twee weken dat ik beroerd was, heb ik heel veel afleveringen gekeken.



Lekkere hapjes voor bij het voetbal kijken. Nederland tegen Chili.


Do I need to say more? SUSHI!!!!


En weer een avondje vier op een rij spelen met vrienden. Heerlijk zo ouderwets spel.





Een middagje toerist in eigen land. Wij gingen naar Muiden. Ik was daar nog nooit geweest, terwijl het aan de andere kant van de brug is waar ik jaren heb gewoond. Stom eigenlijk. Daar heerlijk pannenkoeken gegeten. Iets waar ik al trek in had sinds dat wij terug waren uit Curaçao.





Op zondag 29 juni naar Circuit Zandvoort geweest voor de Italia dag. Waar ik even mijn nieuwe auto uitzocht een Ferrari. Keep dreaming! Ja, ik ben wel een snelheidsduivel.



's Avonds voetbal kijken bij mijn vader. De hond van mijn broertje dacht dat hij een schoothond was en bij mij op schoot kroop. En Luna als Miss Orange, wat ze zelf heel leuk vond.


Vorige week woensdag liep ik even de Primark in voor een paar oorbellen en ik liep naar buiten met een ketting, oorbellen en een Kimono. Tja, kon het niet laten hangen.



Volgende dag trok in de kimono en de ketting meteen aan naar het werk. Het is lastig om nu weer iedere keer te bedenken wat ik aanmoet naar kantoor.


Vorige week hadden wij ook het zwembad opgezet voor de aankomende 2 dagen mooi weer. Wij hebben er vrijdag heerlijk van genoten.


Donderdag avond deze heerlijke salade gegeten.



En zaterdag was het weer tijd voor voetbal. Ik zou eigenlijk naar Sensation gaan. Ik had de kaarten al maanden geleden gekocht, maar ik was de hele week aan het twijfelen of ik wel of niet zou gaan. Zaterdag voelde ik mij niet echt goed en met het oog op dat ik volgende week weer moest werken besloot ik niet te gaan. Ik ging samen met vrienden heerlijk thuis voetbal kijken. Rustig aan gedaan en daarna meteen heerlijk naar bed gegaan.


Zondag heerlijk aan mijn blog gewerkt en rustig aan gedaan.

No comments:

Post a Comment