Jun 4, 2014

FASHION: Shoplog Primark

Primark niet mijn favoriete winkel om te gaan shoppen, terwijl ik vind dat ze wel leuke spullen hebben. Het gaat mij meer om de drukte die er altijd heerst en de lange rijen voor de paskamers en kassa's. In Almere zit de Primark ook al een tijdje en ik was er al twee keer eerder geweest en alle twee de keren liep ik naar buiten zonder iets gekocht te hebben. Puur door de drukte. Laatst had ik mazzel, ik ging samen met mijn vriend naar de Primark en het was rustig. Er waren haast geen rijen voor de paskamers en de kassa's, dus nu liep ik wel naar buiten met een tas vol Primark spullen. En mijn vriend ook.


Deze vrolijke top is heel zomers en staat echt heel erg leuk. Ik kocht deze voor € 5.


Ik had al een tijdje in mijn hoofd om een spijker gilet te kopen, maar ik was er nog niet tegen één aangelopen. In de Primark wel, dus die kon ik niet laten hangen. Ik kocht deze voor € 13.


Ik liep tegen deze leuke tas aan en ik moest hem meteen hebben. Ik heb veel grote tassen, maar kleine tassen heb ik te weinig. Ik kocht deze voor € 8.


Ik had niet echt een tas voor naar het strand en aangezien mijn vakantie er aan zat te komen, had ik er wel een nodig. Deze is perfect voor het strand. Ik kocht deze voor € 5.


Natuurlijk kon ik de accessoires afdeling niet overslaan en kocht deze zilver kleurige ketting voor € 4.


Deze vrolijke ketting moest ik echt hebben. Ik kocht deze voor € 6.

No comments:

Post a Comment