Jun 24, 2014

BEAUTY: Catrice Crushed Crystals 04 Oyster & Champagne

Een tijd geleden kwam Catrice uit met de Crushed Crystal collectie. Een aparte nagellak die een zandeffect heeft. Ik vind dit echt super leuke lakjes en ik had veel positieve reacties gehoord over de lakjes van Catrice. Dus ik besloot er zelf ook eentje te kopen.



Ik vind het echt een geweldige lakje. Hij oogt heel erg luxe en glinstert heel erg mooi. Wel heb je drie laagjes nodig voordat de lak dekt. Gelukkig blijft de lak heel erg goed zitten. Ik heb de lak zelf na 3 dagen eraf gehaald en nog zat hij er heel mooi op.

Ik ben heel erg tevreden over dit lakje en heb het al meerdere keren gedragen. Het is nu zeker één van mijn favoriete lakjes.

Catrice Crushed Crystals 04 Oyster & Champagne wordt verkocht bij Kruidvat voor € 2,49.

No comments:

Post a Comment