May 6, 2014

TV: Grey's Anatomy


Jaren geleden volgde ik de serie ER en helaas is deze al een tijd geleden gestopt. Ik had wel gehoord over Grey's Anatomy en ik besloot de eerste aflevering te kijken. Ik heb daar echt geen spijt van gehad. Wat een geweldige heerlijke serie. Inmiddels ben ik al bij seizoen 10 beland en loop ik bijna gelijk met de VS. Wat ik aan de ene kant ook jammer vind, want dat betekent straks dat ik niet meer achter elkaar afleveringen kan kijken. Ik moet helaas dan iedere week wachten op een nieuwe aflevering.


Voor degene die de serie niet kennen, het gaat over Meredith Grey die samen met 4 andere personen start als interns in het ziekenhuis in Seattle. Je kijkt mee in hun drukke leven als aankomende chirurgen en loopt mee met hun loopbaan. Natuurlijk is er ook drama en liefde in hun leven. De heerlijke ingrediƫnten voor een heerlijke ziekenhuis serie.


Ik houd van deze serie. Het dokterschap, werken in het ziekenhuis fascineert mij al jaren. Natuurlijk is het net even iets anders dan de werkelijkheid, maar dat neemt niet weg dat dit een geweldige serie is. Ik blijf mij verrassen over de verhaallijnen. Soms denk je dat ze wel eens alles gehad hebben en dan wordt je weer totaal verrast. Van mij mag Grey's Anatomy nog een tijd doorgaan. 

No comments:

Post a Comment