May 29, 2014

Travel: I'm off to Curaçao




Vandaag is het eindelijk zover: ik vertrek voor een heerlijke 16 daagse vakantie naar Curaçao! In 2007 zou ik al gaan. Ik had de ticket al geboekt, helaas kwam die droom toen niet uit aangezien een week van te voren de vriendin die ik daar zou bezoeken opeens in Nederland voor mijn neus stond. Daar ging mijn vakantie. Daar baalde ik toen flink van!
Nu 7 jaar later ga ik wel en ik heb er heel veel zin in. Curaçao staat al jarenlang bovenaan mijn lijstje met plekken die ik nog wil zien. Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord en nu ga ik het eindelijk zelf beleven. Ik ben van plan veel te zien en misschien zelfs nog twee dagen naar Bonaire met overnachting als het even mee zit. Als ik terug kom, krijgen jullie natuurlijk een uitgebreid verslag.
Ik heb vooruit gewerkt voor de site. Op maandag, woensdag en vrijdag komen er leuke artikelen online. En wie weet schrijf ik vanuit Curaçao nog een update. See you in 16 days!!!

No comments:

Post a Comment