May 26, 2014

Photodiary #7

Afgelopen week had ik een drukke week. Ik ging maar liefst drie keer shoppen. Klinkt vaak, maar ik heb het shoppen verdeelt over drie dagen. Alles in een keer was waarschijnlijk niet gelukt. Ik ging voor het eerst weer alleen op staat met het ov. Daar was ik heel trots op.


Op maandag gingen mijn vriend en ik lunchen bij vliegveld Lelystad. Wat een geweldige locatie om te lunchen. Langs de landingsbaan. Dus je ziet de hele tijd vliegtuigen stijgen en landen.


De nacht op maandag en dinsdag had ik een slechte nacht. Ik lag als sinds half 11 in bed, was doodmoe, maar kon niet in slaap komen. Ik heb het half 2 zien worden en daarna ben ik nog vaak wakker geworden.


Dinsdag moest ik 8 uur opstaan, omdat ik half 11 bij de bedrijfsarts in Amsterdam moest zijn. Dit was de eerste keer dat ik sinds dat ik ziek thuis zit met het openbaarvervoer ging reizen. Eerst de trein en daarna met de metro. Aangezien ik een slechte dag had koste dit mij heel veel moeite. 




Omdat ik toch in de buurt was ging ik even naar de Forever 21. Ik was er nog niet geweest sinds de dat de winkel was geopend in Amsterdam. Ik kende de winkel wel al van Londen, maar wauw! Ik ben echt verliefd op de winkel. Ik moest mijzelf echt inhouden. Ik ben uiteindelijk met 3 jurkjes,1rok en 1 ketting uit de winkel gelopen. Binnenkort komt hier een Shoplog over.


Woensdag had ik een slechte dag en bracht ik de dag voornamelijk door op de bank en keek ik Once Upon A Time.


's Avonds maakte ik een gezonde 'Happy Meal' haha....


Donderdag voelde ik mij heel erg goed en gingen mijn vriend en ik naar de Primark. Mijn vriend was daar nog nooit geweest en dacht dat het een soort Zeeman was. Nou, wat werd hij even verrast.


Ja, we hebben goed ons best gedaan in de Primark. Mijn vriend kocht 5 korte broeken, 3 shirts en ik 1 spijkergilet, 1 topje, 2 tassen en 2 kettingen. Binnenkort Shoplog.



's Avonds besloten we te bbqen. We hebben heerlijk is onze buiten woonkamer gezeten, ook wel de de 'hut' genoemd bij ons. Er zou regen aan komen, maar die kwam uiteindelijk weer niet.



Kip Dora kwam er ook gezellig bij. Zij is de brutaalste van alle vier de kippen. Ze sprong ook op de radio.


Vrijdag heb ik voornamelijk rustig aan gedaan. Ik heb wel veel wassen gedraaid, vanwege de vakantie. Voor de rest heerlijk op de bank gelegen. Luna was ook heerlijk aan het chillen.


Zaterdag naar Utrecht. De tweede keer dat ik deze week met het ov was. Ben echt trots op mijzelf. Ik had afgesproken in Utrecht met mijn moeder om te shoppen.


Hallo Utrecht!



Even hoedjes passen in de V&D. Een ding van mijn moeder en mij. Altijd hoedjes passen en gek doen. Ik heb een onwijs leuke dag gehad met mijn moeder in Utrecht. 


Op zondag werd ik heerlijk wakker en hing ik even alle kleding voor de vakantie netjes op. Ja, heel veel kleur en daar ben ik blij om.



Daarna maakte ik even wat foto's van de spullen die ik de vorige dag gekocht had, o.a. een Ray-Ban zonnebril.


Ik werkte daarna even aan mijn blog. Ik heb de afgelopen week flink vooruit gewerkt, zodat er leuke artikelen online komen als ik op vakantie ben en zelfs de week na de vakantie heb ik klaar staan. Dus kan ik lekker uitrusten na de vakantie.

De laatste paar dagen voor mijn vakantie gaan nu in. Deze week staat in het teken van de voorbereiding van de vakantie. Ik ben echt aan het aftellen nu.

No comments:

Post a Comment