May 20, 2014

Photodiary #6


Vorige week begon de week niet leuk. Ik was de eerste helft van de week beroerd, maar gelukkig knapte ik donderdag op en kon ik heerlijk genieten van het weer en zaterdag mijn verjaardag vieren.


De eerste drie dagen van de week bracht ik voornamelijk op de bank door. Ik had echt drie slechte dagen en alles deed pijn. Dus ik verwende mijzelf met Greys Anatomy.


Dinsdag kwam mijn vriend opeens binnen lopen in zijn brandweer uitrusting. Ik moest echt keihard lachen.


Woensdag werd er nog even geklust door mijn vriend.



En ik maakte eindelijk de fotocollage af, die ik met kerst had gekregen.


Vrijdag kwam mijn nieuwe liefde binnen, namelijk de Ipad Air. Wat een geweldig ding! Kan nu al niet meer zonder.


Vrijdag voelde ik mijn eindelijk weer helemaal goed en besloten wij het weekend in de luiden bij de Beachclub in lelystad. Het zonnetje was heerlijk.




Zaterdag vierde ik mijn verjaardag. Ik was 5 mei 27 jaar geworden, maar ik vierde het pas afgelopen weekend. Ik had echt een geweldige avond met vrienden en familie. De jongen waar ik samen mee op de foto sta is mijn broertje van 24 jaar.



Zondag genoten ik samen met mijn vriend van het heerlijke weer bij de dijk. De honden konden heerlijk zwemmen en lag heerlijk te lezen. 's Avonds hebben wij nog gebbqt en lagen we vroeg in bed, want wij waren allebei moe van het weekend.

No comments:

Post a Comment