May 1, 2014

HOME DECOR: Xenos theedoos en datumhouder

Een paar weken terug liepen mijn vriend en ik even de Xenos in. Meteen werd ik verrast met de leuke spulletjes die ze verkochten. Ja, je kan het al raden. We hebben geshopt. We kwamen naar buiten met een datumhouder (geen idee hoe je het noemt. Ik noem het maar even zo) een theedoos en een paar leuke planken voor aan de muur.




Al een hele lange tijd wilde ik graag een datumteller of een datumhouder voor in huis. Ik kwam deze leuke tegen bij de Xenos en was meteen verliefd. Ja, de dagen en maanden worden in het Engels aangegeven, maar dat maakt mij niet uit. Op deze manier vergeet ik nooit meer de datum. Nu moet ik alleen nog onthouden, dat ik wel iedere dag de datum bij houd.



Een theedoos stond al heel lang op mijn verlanglijstje en ik was nog steeds geen leuke tegengekomen. Totdat ik deze tegen kwam. Hij is mooi wit met mooie teksten erop. Nu hoef ik nooit meer te zoeken naar de juiste thee in de kast, maar heb ik keuze uit 12 vakjes. Een ultieme must have voor een theeleut zoals ik.

No comments:

Post a Comment