May 15, 2014

HOME DECOR: Foto Collage Love

Afgelopen kerst krijg ik een hele mooie fotocollage lijst met daarin grote letters LOVE. Helaas had ik er nog niets mee gedaan. De afgelopen weken wilde ik er al iets aan doen, maar ik kwam er nooit aan toe. Totdat ik gister een goede dag had en mijn vingers begonnen te jeuken om de collage af te maken.




Ik heb de fotocollage van mijn (stief)moeder gekregen. Volgens mij had zij het gekocht bij de Action, maar dat weet ik niet meer zeker. 

In eerste instantie wilde ik graag de foto's laten afdrukken,  maar uiteindelijk besloot ik zelf de foto's te printen met een hoge kwaliteit. Grijstinten leken mij het mooiste. Na veel frustratie (laptop viel uit, terwijl ik bijna alle foto's had uitgekozen. Dus ik kon weer overnieuw beginnen) had ik de juiste foto's uitgekozen. En was het tijd om de foto's in de collage te plaatsen.




Na veel knippen, passen en meten was ik eindelijk klaar. Ik vind het resultaat heel erg mooi. De zwart-wit foto's komen heel mooi uit op onze taupe muur. Ik ben er heel erg blij mee.

No comments:

Post a Comment