May 19, 2014

Gadgets: iPad Air

Ik ben verliefd! Ja, ik ben verliefd en ik heb mijn vriend ingeruild. Nou ja, ingeruild?!?! Oké, hij mag mij voortaan delen met een ander. Hij mag mij voortaan delen met de iPad Air. Dat is mijn nieuwe liefde. Ik ben echt verkocht. Wat een geweldig ding! Veel beter dat mijn telefoon en laptop. Veel handiger en makkelijker in omgang. Ik kan nu al niet meer zonder denk ik.


Wij hebben de witte iPad Air 16GB met WiFi. Het is een ultra dunne en lichte tablet en de laatste iPad versie die Apple op de markt gebracht heeft. Het heeft een 9,1 inch scherm. Natuurlijk blijft het besturingssysteem bijna hetzelfde als van een iPhone, maar dat maakt de iPad Air nog niet hetzelfde. Doordat het een tablet en daardoor een groter scherm heeft, is de gebruiksvriendelijkheid ideaal. Nu hoef ik niet meer een boek te lezen op een klein telefoonscherm of mijn laptop overal mee naar toe te slepen. Op dit moment schrijf ik dit artikel op de iPad heerlijk in de tuin in de zon. En ja wel, ik kan het scherm gewoon goed zien, zelfs met zonnebril op. Dus ik sla twee vliegen in 1 klap. En ik geniet van het heerlijke weer en ik ben productief bezig.


Nee, ondanks dat ik de iPad Air nog maar een dag heb, weet ik nu al dat dit mijn grote liefde is. Sorry schat, je zal mij toch moet leren delen of in ieder geval de iPad Air moeten leren delen. 

No comments:

Post a Comment