May 28, 2014

FASHION: Shoplog Forever 21

Sinds 18 april is in Amsterdam de Forever 21 geopend. Ik ken de winkel van Londen en was er daar ook verliefd op geworden. Daarom ben ik ook zo blij dat Forever 21 nu eindelijk in Nederland is. Wat een geweldige winkel en zoveel keus. Ik moest mijzelf echt inhouden om niet de hele winkel leeg te kopen. Ik denk dat mijn bankrekening dat ook niet zo leuk zou vinden.


Deze mooie maxi jurk van F21 is echt geweldig en heel zomers. De lengte is perfect, want raakt de grond niet. Ik kocht deze voor € 21,75.


Toen ik dit jurkje van de rek pakte, wist ik niet zeker of hij mij zou staan. Maar wat zat ik verkeerd. Hij staat geweldig. € 23,75.


Deze mooie felroze jurk heeft de perfecte pasvorm en de lengte is ook goed. Ik kocht deze voor € 13,75.


Deze vrolijke rok vind ik echt geweldig. Normaal ben ik helemaal niet van de bloemetjes en de patroontjes op kleding, maar mijn smaak lijkt veranderen. Ik vind het opeens heel erg leuk. Heel vrolijk en heel zomers. Ik kocht deze rok voor € 17,95.


De sieraden van Forever 21, waar zal ik beginnen. Er is gewoon teveel keus. Ja, dat is het. Ik liep maar rond alle rekken bij het accessoires gedeelte en ik kon gewoon niet kiezen. Alles was leuk en alles was mooi. Uiteindelijk heb ik voor deze mooie bloemen ketting gekozen. Ik kocht deze voor € 9,90.

No comments:

Post a Comment