Apr 8, 2014

TAG: Let's Get Personal

Ik kwam deze TAG al op veel blogs tegen en het leek mij leuk om deze ook te doen. Hierdoor kunnen jullie mij ook een beetje leren kennen, want er staan echt wel hele persoonlijke vragen tussen.



1. Wat hoor je op het moment van schrijven?
Niets (stilte). Ik ben op het werk en het is nog vrij rustig.

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, ik heb op dit moment geen honger. Maar ik moet zo wel wat gaan eten, aangezien ik al heel vroeg  (05:00u) ontbeten heb.

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik stort wel eens in, maar ik ben iemand die even mijn momentje heeft en dan meteen weer opkrabbelt. Ik ben niet iemand die dagenlang in bed ligt of een hele dag in bed ligt. Nee, daar geniet ik te veel voor. Dus ik heb af en toe mijn momenten. Ik huil even en gooi mijn gevoel eruit. En een uur later kan ik vaak gelukkig weer normaal doen.

4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dit vind ik een lastige vraag. Ja, ik wil heel graag kinderen. Het liefst twee als het voorrecht heb om ooit kinderen te krijgen. Maar tien kinderen? Wauw, dat wordt echt een gekkenhuis dan. Ik zou dan stoppen met werken. Hoe wil ik anders tien kinderen kunnen opvoeden.
Aangezien ik heel graag moeder wil worden, ja dan zou ik voor tien kinderen kiezen. Maar dan wel graag in meerlingen, ik weet niet of ik tien bevallingen ga overleven!

5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Soms wel. Ik kan soms lang voor te spiegel staan en mijzelf van top tot teen helemaal bekijken. En ik heb soms van die dagen dat alles perfect moet zitten. Ik ben nogal perfectionistisch.

6. Waar denk je op dit moment aan?
Aan deze vragenlijst natuurlijk, haha! En dat ik mijn sportspullen ben vergeten en dus eerst na het werk nog langs huis moet om deze op te halen. 

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, ik sta altijd voor ze klaar. Maar ik geef ook mijn grenzen aan. Vroeger was ik iemand die geen 'nee' kon zeggen en vaak over mijn grenzen heen ging. Ook in geval met voor vrienden of familie klaar zijn. Ik heb geleerd (ook met hulp) dat het ook goed is om je grenzen aan te geven. Dus ik sta altijd klaar voor mijn vrienden, maar soms kan ik hun gewoon niet helpen.

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Erik, mijn vriend.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Dan word ik een heel irritant persoon. Ik kan niet stilzitten en ga over onzin praten. Ik kan niet eten en kan mij nergens op concentreren.

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk niet voor de volle 100%, maar het het dichtstbij komen denk ik mijn vader, mijn vriend Erik en met mijn beste vriendin.
Ik zelf snap mijzelf af en toe ook niet helemaal goed en ik denk dat iedereen dat wel heeft. Door de jaren heen heb ik veel over mijzelf geleerd. Ik snap nu pas van bepaalde situaties uit het verleden waarom ik zo reageerde, terwijl ik dat op dat moment niet snapte.

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, dat zeker. Mijn vriend komt zo thuis na een nachtje ziekenhuis

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, heb het meerdere keren gehoord. Maar ik heb ook geleerd (helaas) dat sommige het misschien op dat moment zelf denken te menen, maar het eigenlijk diep van binnen niet doen.

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, denk het niet. Je moet het leven nemen zoals het is en niet alles terug willen draaien. Ik denk dat niet alles hoort te gaan zoals jij wilt, maar dat toch alles uiteindelijk op zijn pootjes terecht komt. Soms niet op de manier hoe je het zelf voor ogen had, maar uiteindelijk komt alles goed. Positief blijven.

14. Vertel jij je ouders alles?
Nee, ik vertel mijn ouders niet alles. En andersom vertellen zij mij ook niet alles. Sommige dingen deel je gewoon niet met je ouders.

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Ik probeer het verleden de accepteren, zoals het is. Ik probeer mij meer te focussen op het heden en de toekomst. Aan het verleden kan je niets meer veranderen en het beste accepteren hoe het is. Door je meer te richten op de toekomst en het heden, creëer je nieuwe kansen en zal je meer geluk brengen, dan telkens aan het verleden te denken.

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Tussen de 7 en 8 uur ongeveer.

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Dat verschilt en ook aan de ander persoon. Over het algemeen ben ik makkelijk om mee om te gaan, maar mensen die heel dicht bij mij staan kunnen het af en toe wel lastig hebben met mij. Sta je wat verder van mij af, dan is er niets aan de hand. 

18. Wat heb je voor het laatst gedronken?
Cappuccino en ik ben geen koffie drinker. maar op dagen dat ik heel vroeg moet beginnen op het werk heb ik echt even een cafeïne shot nodig.

19. Welk soort bed heb jij?
Een tweepersoonsbed

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Als optimist denk ik. 

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij mijn vriend Erik, is officieel geen familie qua bloed ;)

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik dacht Frankenstein en ik was samen met mijn vriend.

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ik denk dat er altijd mensen in je leven zijn die je uiteindelijk kunnen kwetsen. Ook helaas mensen die heel dicht bij je staan en waar je het echt niet van zou verwachten door een bloedverband.

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Sushi en pizza! Daar kan jij mij echt voor wakker maken.

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, deze week niet.

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dit wordt heel erg persoonlijk. Het heet niet voor niets: Let's get Personal. Ik denk door mijzelf door een bepaalde situatie.

27. Wat doe je morgen?
Werken en daarna naar de theatervoorstelling van Gejaagd door de wind met Anna Drijver.

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, heel graag. Ook al weet ik dat het onmogelijk is.

29. Houd je van suikerspinnen?
Nee, niet echt. Een paar hapjes vind ik lekker, daarna word ik er echt misselijk van.

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, vaak genoeg tegen mijn vriend terwijl wij een film kijken op de bank.

31. Wat is je stemming op dit moment?
Vrolijk, maar ook een beetje duf. Helaas niet veel geslapen vannacht, omdat ik mij zorgde maakte over mijn vriend die in het ziekenhuis lag. Maar nu is hij weer thuis en kan ik weer opgelucht adem halen.

32. Met wie was je gisteravond?
Ik was bij mijn vriend Erik in het ziekenhuis. Hij moest een nachtje blijven in het ziekenhuis voor onderzoeken. Hij had gelukkig een kamer alleen en hebben heerlijk vanuit bed een filmavond gehouden. Super romantisch een avondje ziekenhuis!

33. Heb je plannen voor dit weekend?
Op zaterdag ga ik met een vriendin wat drinken en helaas moet ik het hele weekend werken. Dus hou het lekker rustig dit weekend.

Zo, ik hoop dat jullie nu een beetje meer over mij weten. Ik ga verder niemand persoonlijk taggen. Neem gerust de vragenlijst over en zet het op de eigen blog neer.

No comments:

Post a Comment