Apr 14, 2014

Photodiary #5

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Photodiary deed. Laat we het er maar op houden dat ik het heel erg druk had. In deze Photodiary neem ik jullie mee naar wat ik vorige week allemaal gedaan had.




Op maandag ging ik samen met mijn vriend Erik en de honden wandelen op de Oostvaardersplassen. We kwamen een vogelhut tegen. We zagen niet echt interessante vogels, maar de honden vonden het reuze interessant.


's Avonds lag Erik in het ziekenhuis voor een slaaponderzoek. Ik mocht de hele avond bij hem zijn. We hebben heerlijk vanuit het ziekenhuisbed film gekeken. Rond tien uur ging ik weg. Helaas regende het verschrikkelijk en ik was natuurlijk op de fiets. Ik kwam doorweekt thuis.


Woensdag had ik inmiddels al mijn tweede slechte dag achter elkaar, dat ik niet normaal meer kon functioneren. Ik maakte wel mijn werkdag af, maar besloot de dag erna niet te werken. Ik moest twintig minuten wachten op de trein, dus ik dook even de Kruidvat en Hema in en kocht wat nieuwe lakjes voor mijzelf.


Ik maakte dit heerlijke simpel gerecht: zoete aardappel met broccoli en feta kaas.


De honden waren in een diepe slaap.


Donderdag ziek op de bank. Ik hou niet van ziek zijn.


Vrijdag dacht mijn kip dat ze wel mijn ligbed in kon nemen in te tuin.


De kat van de buren kwam ons ook even begroeten.


Zaterdag heerlijk slecht gedaan en  deze heerlijke kipburger gegeten.


Daarna was Erik druk in de tuin. We hadden besloten om kippengaas om de plantenbakken te doen, omdat de kippen telkens onze planten vernielde.


Kip Dora kwam even gedag zeggen en sprong bij mij op het ligbed. Ja, ik heb onze kippen namen gegeven en kan ze ook uit elkaar halen. Dora is de brutaalste. Zij springt altijd op schoot en al helemaal als wij aan het eten zijn in de tuin.


Zondag had ik eindelijk weer een goede dag en voelde ik me sinds weken weer goed. Ik heb toen heerlijk gebbqt met vrienden van mij. Heerlijk rustig op een loungebank gezeten en verder rustig aangedaan.

Dat was mijn week. Niet veel bijzonders. Helaas veel ziek geweest. Hopen voel ik mij volgende week beter.

No comments:

Post a Comment