Apr 16, 2014

PERSONAL: Waar ik blij van word


Soms is het goed om stil te zijn bij de positieve dingen in het leven en daarom maakte ik een lijstje met de dingen die mij de laatste tijd blij en vrolijk hebben gemaakt.

- Als ik thuis kom van een lange dag werken, dat er altijd twee vrolijke hondjes zijn die mij enthousiast komen begroeten.

- De dagen dat mijn vriend thuis komt van zijn 24 uurs kazerne diensten en mij wakker maakt met ontbijt op bed.

- Als de honden lief aan het spelen zijn met elkaar.

- De leuke spontane bbq/tuinfeesten met vrienden.

- De lange, rare, onzin gesprekken die ik vaak met mijn vriend heb, die eigenlijk nergens op slaan.

- Vakantie boeken.

- De liefdevolle mensen die ik om mij heen heb en veel om geef.

- Heerlijke mooi voorjaarsweer, vooral de zon.

No comments:

Post a Comment