Apr 10, 2014

PERSONAL: Even bijkletsen


Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt iets gepost hebt. Ik ben de afgelopen dagen wel weer bezig geweest om leuke blogs te schrijven en mijn blog weer te updaten. Daarom wil ik jullie ook even bijkletsen en hoe het nu met mij gaat.

Familieomstandigheden
Een tijd terug schreef ik dat ik het heel erg druk had met familieomstandigheden.  Mijn vader had een zware operatie gehad en had verzorging nodig. Ik woonde dus tijdelijk bij hem in, zodat ik hem kon helpen. Dit was een hele zware tijd voor mij en mijn vader. Ik werkte daarnaast fulltime en dat was heel erg zwaar voor mij. Gelukkig gaat het nu weer goed met mijn vader en is hij bijna weer hersteld.

Hoe gaat het met mij?
Met mij gaat het goed. Helaas met mij lichaam iets minder. Ik heb veel tegenslagen gehad, maar ik weet zeker dat ik hier wel uit ga komen. Positief blijven denken en gewoon verder gaan.

Verder ben ik heel erg gelukkig. Heel erg gelukkig met mijn vriend en ons mooie leven samen. Ik heb veel leuke vooruitzichten en ik verheug mij daar heel erg op.

Studie
Daarnaast heb ik wat belangrijke beslissingen genomen in mijn leven. In september ga ik terug naar school. Vorig jaar moest ik stoppen met studie wegens privéomstandigheden en ik vond dat echt niet leuk. Tijd om er dus wat aan te doen. Ik ben druk bezig met alle voorbereidingen om daadwerkelijk in september weer terug naar school te gaan. Ik moet een andere school kiezen, omdat mijn huidige school gestopt is met deeltijd opleidingen. Daarnaast ben ik druk bezig om bij mijn huidige werkgever te regelen dat ik straks minder ga werken. Ik werk fulltime en ik wil straks drie dagen parttime gaan werken.

No comments:

Post a Comment