Apr 12, 2014

FASHION: New In Jewelry


Het is al weer een tijd geleden dat ik echt wat leuks voor mijzelf had gekocht en ik vond het weer eens tijd voor een mooie ketting. Ik liep even snelde H&M in en kwam met een geweldige bling bling ketting (zo noem ik dat altijd) naar buiten. En natuurlijk een paar oorbellen.

Vroeger droeg ik heel veel sieraden en maakte ik ze voornamelijk ook zelf. De laatste jaren is dat minder geworden, doordat mijn handen niet echt meer mee willen werken (lang verhaal, vertel ik nog wel een keer). Maar ik kocht nog steeds geen sieraden voor mijzelf. Ik moest nog even de knop om gooien, dat ik het best wel weer kon gaan kopen.



Ik kocht deze geweldige ketting. Veel stenen en mooi rosé goud. Hij is niet te groot of te klein. Het is een mooi midden formaat, dat wel op valt. Ik had nog niets van rosé goud, terwijl ik het wel een mooie kleur vind.


Aangezien ik geen leuke oorbellen bij had, kocht ik deze. Ze zijn officieel goudkleurig, maar dat zie je niet op het eerste gezicht. De laatste tijd draag ik veel kleine oorbellen, ook omdat ik op mijn werk geen grote oorbellen mag dragen. Deze passen perfect bij de ketting, maar ik kan ze ook nog naar mijn werk dragen.


No comments:

Post a Comment