Apr 15, 2014

BEAUTY: Hema Longlasting Nailpolish 727 Ocean Sparkle


Het is lang geleden dat ik nagellak kocht bij de Hema. Ik kocht daar geen nagellak meer, omdat ik niet echt tevreden was over de kwaliteit en het allemaal wel heel erg basic vond. Ik stond daarom ook verbaasd dat Hema tegenwoordig ook met de tijd mee gaat en kocht twee verrassende lakjes waaronder deze 727 Ocean Sparkle. 


Ik vind de kleur meteen mooi en apart toen ik het zag. Het is combinatie van blauw en turquoise. Helaas kreeg ik dat niet goed op de foto en lijkt hij meer blauw op de foto.



Helaas blijf ik de kwaliteit van Hema nagellak slecht vinden. Ik vond vooral dit lakje heel erg stroperig overkomen en je blijft de strepen zien. Dat vind ik echt jammer, want de kleur vind ik echt heel erg mooi. Zeker voor de zomer, als je op vakantie bent is het een hele mooie kleur. Ook als hij opdroogt krijg je bubbeltjes en dat is zonde.


Op deze foto komt de kleur wel goed uit. Je ziet hier duidelijk dat de kleur meer neigt naar turquoise dan naar blauw. 

Je kan Hema Longlasting Nailpolish 727 Ocean Sparkle kopen bij de winkels van Hema of online voor €2,50

No comments:

Post a Comment