Jan 24, 2014

TV: Finding Bigfoot


Call me a nerd, maar ik vind Finding Bigfoot echt een geweldige serie. Waarom? Daarom! Nee, geintje. Ik vind de serie geweldig om de mysterie en om hoe de serie is opgebouwd.

Vier onderzoekers reizen door Amerika op zoek naar bigfoot of bewijs. Drie daarvan geloven heilig dat meneer bigfoot bestaat. De vrouw, Ranae is heel erg sceptisch. Zij wilt eerst bewijs zien. Waar de andere drie meteen roepen: 'Ja, dat is bigfoot!' Ontkracht zij snel vaak het bewijs dat er ook andere mogelijkheden zijn en dat het niet bigfoot is.



Ik vind het geweldige om naar de serie te kijken. Drie stoere mannen en één vrouw gaan 's nachts het bos in om bigfoot te zoeken en gedragen zich als kleine kinderen die nog in sprookjes geloven. Tarzanachtige schreeuwen kom uit hun mond en hopen dat bigfoot reageert met het zelfde soortachtige schreeuw. Ik lig vaak krom van de droge humor die er aan te pas komt.



Geloof ik zelf in bigfoot of een sasquatch? Ik weet het niet. Er is nog niet een duidelijk bewijs dat hij bestaat, maar ook geen duidelijk bewijs dat hij niet bestaat. Ik hou mijn mening in het midden. Ik ben meer een type dat eerst bewijs wil zien en tot die tijd hou ik mijn mening in het midden. Beetje hetzelfde met de evolutie theorie of dat de aarde door god is geschapen. Zolang er geen definitief bewijs is, geloof dat beide opties mogelijk zijn.

In de VS zijn ze inmiddels bezig met seizoen vier. In Nederland wordt het op dit moment niet uitgezonden en zijn ze nog niet verder gekomen dan seizoen twee

No comments:

Post a Comment