Jan 29, 2014

Photodiary #4 januari deel 3

Afgelopen week hadden mijn vriend en ik heerlijk een weekje vrij. 

Maandag:


Maandag was onze laatste dag Texel. Wij zijn eerst nog even naar het strand geweest en daarna zijn we met de auto gaan rond rijden. Nog een laatste keer Texel.


Het dorpje waar bij vlak bij zaten.


De bekende Texelse koeien en wij kwamen ze pas op de laatste dag tegen.


En toen weer richting huis. De honden waren doodmoe en sliepen de hele weg naar huis terug.


Thuis vind Ringo weer zijn favoriete plekje op de bank.


Nadat we alles hadden uitgepakt, maakte mijn vriend en ik ons klaar om lekker uit eten te gaan. Als afsluiting van ons weekendje weg. We gingen wat eten bij een eetcafé, waar de vaste kroeg van mijn vriend is. Jong en oud komt daar.


Nadat we uiteten waren geweest, gingen we nog wat drinken bij een vriend van ons. Hij heeft eigen restaurant, dus na sluitingstijd deden we even een borrel.

Dinsdag

Op dinsdag had ik geen foto's gemaakt. Ik lag de hele dag ziek op bed. Waarschijnlijk wat verkeerds gegeten.

Woensdag

Woensdagochtend voelde ik mij stukken beter. Eerst deden wij de boodschappen voor mijn vader en daarna kreeg ik een rondleiding op de kazerne waar mijn vriend werk. En natuurlijk moest ik even zijn uitrusting aan hebben.


Op de kazerne besefte ik opeens wat voor dag het was. 22 januari 2006 heb ik een ongeluk gehad, waar ik ook brandwonden op liep. Afgelopen woensdag was het dus acht jaar geleden en nu stond ik tussen de brandweermannen en wagens en kreeg ik uitleg over brandbestrijding etc. Dat was voor mij een ironisch moment. 


's Avonds werkte ik nog even aan mijn blog.

Donderdag: 


Overdag zijn mijn vriend en ik op familiebezoek geweest en daarna ging ik snel door naar Amsterdam, want ik ging heerlijk sushi eten met een vriendin van mij. 


Toen ik thuis kwam nog even de film Spijt! gekeken. 

Vrijdag: 


Vrijdag gingen wij op vloerkleden jacht. Er was genoeg keus.


We kochten ook twee mooie lantaarns voor aan de muur. Deze mooie tekst stond op het kaartje. Ik vind het een hele mooi tekst.


Het nieuwe kleed. Luna keurde het meteen goed.


Even een knuffel moment tussen Erik en Luna.


's Avonds gingen wij bij vrienden langs. Zij hadden de discobal neergezet en zou krijgen we een beetje een eigen feestje daar thuis.

Zaterdag:


Zaterdag kwam de buurjongen spontaan langs. Hij is gek op de honden, vooral op Ringo. Wij namen hem mee naar het bos om samen met de honden te wandelen.


Erik kookte voor mij 's avonds. Ringo vond het nogal interessant. Officieel mogen ze niet in de keuken staat als wij aan het koken zijn of aan het eten. Maar ik vond dit zo grappig gezicht.

Zondag:

Zondag heb ik ook geen foto's gemaakt. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk dat ik het gewoon ben vergeten. Ik ging zondag middag terug richting mijn vader. Ik ging voor een paar dagen terug, omdat ik maandagmorgen vroeg bij de dokter moest zijn. Erik bracht mij naar huis en bleef eten. Daarna kwam er een eind aan ons heerlijk weekje samen zijn.

No comments:

Post a Comment