Jan 13, 2014

Photodiary #3 Januari 2014 deel 1


De eerste Photodiary van dit jaar. Het is de bedoeling dat vanaf nu iedere maandag een photodiary online komt van de week ervoor.

Deze week is de photodiary van 1 januari t/m 12 januari. Iets langer dan een week deze keer. De afgelopen anderhalve week bestond bij mij voornamelijk uit werken. Op dit moment werk ik heel veel en ben daardoor telkens maar 1 dag vrij tussen door. Tijd voor verandering dus, wat gelukkig wel zit aan te komen.


Op 2 januari besloot dat het weer eens tijd werd om aan mijn blog te werken. Ik besloot niet iedere dag een update te posten, maar wel zoveel ik kan.



Terwijl ik hard aan het werk was op 3 januari, ging mijn vriend heerlijk wandelen met de honden. Mijn honden zijn gelukkig heel erg gek op mijn vriend en vermaken zich ook prima met hem.











































Na de boswandeling was het tijd om te rusten voor de honden. Ik was zo moe van de feestdagen, dat ik ook heel erg verlangde naar een bed. Dus ik was best wel jaloers toen ik deze foto binnen kreeg.


Mijn goede voornemens werden meteen al te niet gedaan, toen ik deze bij de HEMA kocht. Ik ben echt verslaafd aan deze snoepjes.


's Avonds na het werk ben ik samen met mijn vriend en nog wat anderen wat gaan drinken in de stad.



Mijn lieve mannetje Ringo ligt graag op de rugleuning van een bank. Officieel mag hij het niet, maar ik vond dat hij zo lief lag.


Ik weet niet waarom, maar ik kom altijd terecht in de stilte coupe van de trein. Ik doe het niet bewust.


Op zondag 5 januari had ik zo trek in sushi. Ik bestelde een menu met 12 stuks, maar ik kreeg een menu met 24 stuks. Wat een mazzel.


Op maandag 6 januari was het tijd om de kerstboom weg te halen. Ik vond het wel jammer. Ik vind de kerstperiode altijd zo gezellig.



De rest van de week heb ik haast geen foto's gemaakt. Ik was voornamelijk aan het werk. Op zondag 12 januari zou ik gaan duiken bij de duikvereniging. Ik ben van plan om samen met mijn broertje en vriend onze duikbrevet te halen. Gister was de open avond bij de duik vereniging. Helaas kon ik zelf niet mee duiken, omdat ik behoorlijk duizelig was. Wel ben ik mee gegaan om te kijken en informatie te vragen. Als het goed is gaan wij snel beginnen met de lessen.

Volgende week komt de photodiary niet om maandag, maar op dinsdag. Ik ga namelijk aankomend weekend naar Texel. Even heerlijk uitwaaien.

No comments:

Post a Comment