Oct 1, 2013

TV: A New Season Starts


Het seizoen is officieel van start gegaan in de VS en dat betekent vanaf nu weer heerlijk mijn favoriete series kijken. Once Upon A Time, Revenge en The Vampire Diaries. Als ik aan de herfst denk, dan denk ik lekker aan op de bank zitten met een kop warme chocolade melk of thee en heerlijk genieten van mijn favorieten series.
Afgelopen zondag zijn de nieuwe seizoenen van Revenge en Once Upon A Time begonnen. Vanmorgen heb ik al de eerste aflevering van Once Upon A Time gekeken en ik moet zeggen: Ik ben verrast. Ik ben echt benieuwd wat dit seizoen brengt. Ik heb al begrepen dat Ariel The little mermaid dit seizoen te zien zal zijn. Peter Pan was al te zien in de eerste aflevering.


Revenge is niet een serie dat ik vanaf het begin ben gaan volgen. Vorig jaar zomer, tijdens de zomerstop van de meeste series, ontdekte ik deze serie. En heb ik in de zomer heel seizoen 1 gekeken. Revenge is niet echt een serie die ik per aflevering volg. Vaak laat ik het weken over heen gaan en dan kijk ik een paar afleveringen achter elkaar. Ik vind het een leuke serie, maar niet perse een serie waar ik wacht op een nieuwe aflevering.


The Vampire Diaries is een serie die ik het langst volg. Voorheen was dat Gossip Girl, maar deze is vorig jaar gestopt. The Vampire Diaries is echt mijn favoriete serie. Ik kan niet wachten tot donderdag seizoen vijf van start gaat.

No comments:

Post a Comment